6 czerwca 2014

Lion

Już dawno na moim blogu nie było postu ze stylizacją. Musze się wytłumaczyć, że obowiązki na uczelni mnie troszeczkę przytłoczyły. Dodatkowo kiedy miałam czas, akurat nie miał mi kto zrobić zdjęć lub po prostu padało. Jest mi bardzo miło, że upominacie się o takie posty. To budujące, że ktoś na nie czeka i chce oglądać. Bardzo Wam za to dziękuję! :)
Mam bardzo dużo sukienek eleganckich, ale brakowało mi takich luźnych, w których mogłabym chodzić na co dzień. Ponieważ mogłabym policzyć na palcach jednej ręki takie rzeczy w mojej szafie, postanowiłam zamówić kilka rzeczy właśnie codziennych. Jedną z nich jest ta sukienka z lwem. Jest bardzo wygodna i przewiewna. Już teraz wiem, że będę w niej bardzo często chodzić latem :)









sukienka: Oasap | torebka: Oasap | buty: stradivarius 

18 komentarzy:

  1. A właśnie zapomniałem zapytać. Co studiujesz?
    Ja obecnie kształcę się na Wydziale Prawa i Administracji, a prędzej ukończyłem 5-letnią historię.
    Oba kierunki na uniwerku :)

    Pozwolę sobie zauważyć, że miło jest trafić na blog dziewczyny, która interesuje się modą, jest atrakcyjna i do tego studiuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Studiuję zarządzanie produktem i wizerunkiem marki na UMCS :)

      Usuń
  2. Te butki to jakoś niedawno kupione? Nie widzę ich w ofercie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, luźna stylizacja. Lakier na paznokciach śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So cool printed dress!!! :)

    xoxo Iren
    www.liakw.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że ludzie, którzy czekają na post baaaardzo motywują do pisania :) rozumiem z uczelnia- mam to samo :(
    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka średnio mi się podoba przez nadruk ale za to okulary świetne jak dla mnie :)

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rozjaśniłaś włosy? wygladają jaśniej niz zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już dawno nic z nimi nie robiłam. Tak wyglądają po wypłukaniu się farby i do takiego koloru właśnie dążyłam :)

      Usuń
  10. super! bardzo mi się podoba :) buty są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja na lato ! Boska sikienka :)
    Zapraszam w wolnym czasie :
    http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię sukienki z takimi printami :)
    wygodne są te buciki ? :)

    OdpowiedzUsuń