27 września 2013

Fiolet

Zdaje sobie sprawę, że ostatnio zaniedbałam bloga. Wakacje, później sesja poprawkowa, która nieoczekiwanie się przedłużyła. Mam nadzieje, że uda mi się szybko nadrobić i zwiększyć tempo ;)
W dzisiejszej stylizacji sukienka niby zwykła, ale jednak przykuwająca uwagę dzięki kolorowemu motywowi z przodu. Podoba mi się, że tył i boki są czarne, przez co wysmuklają sylwetkę. Osobiście uważam,  że takie ramiączka wyglądają bardzo ciekawie, proste i jednocześnie trochę inne od wszystkich. Ponieważ sukienka ma kolorowy przód, nie szalałam z dodatkami. Postawiłam na czerń. Mimo, że te zdjęcia były robione w dzień, uważam, że ta sukienka sprawdzi się świetnie na imprezach. 






zdjęcia: Ania

sukienka: ochboutique | buty: czasnabuty | torebka: choies

31 komentarzy:

  1. przesliczna sukienka:) bardzo, bardzo mi się podoba, ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka i ten kroj! Wygladasz fantastycznie
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie w tej sukience

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. boze znow te buty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka choć prosta bardzo efektowna i chętnie sama bym taką założyła na nie jedną okazję :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaaał jestem pod wielkim wrazeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładny makiajż! Świetna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ;)
    www.madeleine-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka, cudnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing dress!
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz w tej sukience ! a szpilki...♥

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie ci w tym makijazu <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous dress!!!! You look so stunning!!! You are such a beautiful girl. First time to your blog,. Wonderful photos!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka bardzo mi się podoba, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś zgrabna! Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka idealnie podkreśla Twoje atuty. Bardzo mi się podoba. Obserwuję :)


    http://marquisedevulpes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń