1 października 2012

Lace maxi dress

Ta sukienka to moja miłość od pierwszego wejrzenia. Zachwycił mnie jej piękny błękitny kolor, materiał i fason. Mimo, że mój chłopak nie był do niej do końca przekonany, nie mogłam wyjść bez niej ze sklepu. Tego lata nosiłam ją dość często w te chłodniejsze dni. Aż dziwne, że tak późno pokazuje tutaj tą sukienkę. Właściwie to ona tworzy cały zestaw. Niezależnie od dodatków jakie do niej włożę zawsze zwraca uwagę. Tym razem są to moje ulubione brązowe dodatki, czyli pasek i torba. Do tego bransoletka z rzemyków, okulary i rzymianki. Wszystko tworzy wygodny i efektowny zestaw :)










sukienka - river island
torba - h&m

29 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest stworzona dla Ciebie. Śliczne w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz przeuroczo w tej sukience, jest wspaniala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Sukienka ma przepiękny kolor,chyba mój ulubiony:DD

    Masz super kolor włosów, stadmoje pytanie farbowane?? Jeśli tak to farba czy rozjaśniacz??

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm bo faceci to chyba nie lubią maxy, moj całe lato powtarzał "ładnie ale jednak wolę Cię w krótszych" albo " jak zakonnica" ach mężczyżni:d

    co do zestawu mi baaardzo się podoba i świetne połączenie z brązem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna !

    / http://polsko-szwedzkie-zycie.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka prześliczna!!!Kolor,fason całość Boska:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Rewelacja!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała sukienka a Tobie w niej wprost ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna sukienka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kobaltu i brązu to moje drugie ulubione po połączeniu "kobalt + fuksja". Wyglądasz przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nieziemska sukienka, cudowna! I kolorystyka boska ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz cudownie!
    mój ulubiony kolor;)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka :) cudownie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem bardzo mi się podoba :)
    + dodaję do obserwowanych

    zapraszam do mnie :
    anitabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boska sukienka, wygodna przy chodzeniu?
    moze obserwujemy?:) zapraszam do mnie
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka! W dodatku maxi! Uwielbiam ten fason :D. Ma bardzo ciekawy, nietypowy wzór, powala oryginalnością :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka jak do przedstawienia jasełkowego na strój Maryji....

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka mimo,że nie czuję się w maksi. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka +te brązowe akcenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. do twarzy Ci w niebieskim:) Piękna sukienka, z pewnością nie potrzebowała wielu dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wiecie gdzie można kupić jeszcze taka sukienke??

    OdpowiedzUsuń