3 września 2012

Bandage dress

Od dawna podobają mi się bandażowe sukienki. Szukałam cierpliwie takiej, która będzie naprawdę dobrze leżeć. Niestety większość była zbyt droga lub z bardzo słabego materiału. Tym bardziej byłam zaskoczona kiedy znalazłam tą brzoskwiniową w Tally Weijl i to na przecenie. Ostatnia w rozmiarze 32 wisiała na wystawie i chyba na mnie czekała. Zauważyłam ją wychodząc zrezygnowana ze sklepu i spiesząc na wykłady. Nie mogłam po nią nie wrócić. Szczerze mówiąc nie przepasam za tym sklepem, ale ta sukienka naprawdę mi się trafiła.













sukienka - tally weijl
torebka - oasap (tutaj)
buty - brava moda
kolczyki - oasap (tutaj)
bransoletka - h&m

60 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna:) Ma piękny kolor i tak idealnie na Tobie leży:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam ten sklep. Ceny są przystępne, a te wyprzedażowe wręcz baaaardzo niskie. Sukienka cudna! Uwielbiam brzoskwiniowy! A z Ciebie wydobyła wszystko co najlepsze - piękne wcięcia i uwypuklenia :-p pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Sukienka ma naprawdę piękny kolor i cudnie na Tobie leży! Nic bym nie zmieniła!

    Pozdrawiam :* xoxo ;*

    caayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz oszałamiająco:)Świetna sukienka a jej kolor cudownie podkreśla Twoją opaleniznę-pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i świetne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest sliczna! ile masz wzrostu i wagi? masz cudowna figure! pozdrawiam. aga:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)
      Jestem raczej skrzatem. Mam 157 cm wzrostu i ważę ok 48 kg.

      Usuń
  7. takie kroje są dla Ciebie stworzone, zawsze rewelacyjnie wyglądasz w bandażowych sukienkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Widziałam taka samą w kolorze turkusu. Ale kolczyki mnie chyba najbardziej zauroczyły !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, chciałabym zapytać czy masz do tej sukienki założony biustonosz lub sukienka w okolicach biustu jest usztywniana? Przepraszam, jeśli pytanie jest mało dyskretne, jeśli nie życzysz sobie odpowiadać, zignoruj moje pytanie. Od razu wyjaśniam: pytam, ponieważ biust pięknie wygląda na tych zdjęciach, zawsze marzyłam o założeniu takiej sukienki bez ramiączek, niestety mój bardzo duży biust na to nie pozwala :( Pozdrawiam ciepło, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo dużo sukienek bez ramiączek i zawsze zakładam do nich bardotkę. Do tej sukienki również :)Sukienka ma delikatne usztywnienie, ale osobiście źle bym się czuła nie zakładając biustonosza.

      Usuń
  10. piękna sukienka i piękna Ty ;) mam pytanko - jakiego rodzaju biustonosze zakładasz pod tego typu sukienki, Bardotkę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. super ;) kolor świetnie Ci pasuję ;) zazdroszczę figury i biustu ! studiujesz coś ? na którym roku już jesteś, bo wyglądasz bardzo młodo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, studiuje. Od października będę na drugim roku :)

      Usuń
    2. Czyli masz dopiero 20 - 21 lat ? Kurcze a wyglądasz już mega kobieco jak na tak mało latek :D zazdroszczę;p bo ja jestem już na 4 roku ale wyglądam jak dziecko, może masz jakieś sposoby na przybranie wagi bo ciężko mi to idzie ;/ i chyba przez to tak wyglądam młodo.

      Usuń
    3. a co studiujesz jeśli można wiedzieć ? :) Coś związanego z modą ?

      Usuń
    4. W styczniu skończę 21 lat. Nie ważę zbyt dużo żeby radzić jak przybrać na wadzę. Mogę prędzej powiedzieć jak schudłam ;) Dzięki ćwiczeniom nie jestem bardzo chuda, mam też sporo szczęścia, że mam taką budowę.
      Studiuje zarządzanie. Z modą nie ma to nic wspólnego, ale te zainteresowania też staram się rozwijać. Na magisterce będę mogła zająć się poważniej modą :)

      Usuń
  12. cudownie! sukienka ma przepiękny kolor, pięknie w niej wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. sukieneczka idealna dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz pięknie, jak z katalogu, bo do takich sukienek trzeba mieć seksapil... he he he już ja siebie wyobraziłam w tej sukience! :)))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowo baaaardzo :)) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie przepadam za tym sklepem ... ale sukienka jest BOSKA i idealnie na tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna i przepięknie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubię ten sklep ,na sukienkę również polowałam ! ale rozmiarku nie było :( za późno się budzę...

    jest śliczna i ładnie Ci w niej
    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna sukienka <3. Ma piękny kolor. Ja też noszę takie małe 'rozmiarki' ;p.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam bandażowe sukienki i spódnice. Wyjątkowo ładnie podkreślają kobiece kształty... Ta leży na Tobie idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. love it!
    wanna follow each other?:)
    uuum..cheers!

    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny kolor ma ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bandażowe sukienki mają to do siebie,że wymagają nienagannej figury, ale Ty spełniasz ten warunek :) Sukienka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie!!!Z Twoją figurą taka sukienka wygląda fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. masz świetną figurę :) i rewelacyjnie ją podkreśliłaś dopasowaną sukienką :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolczyki sa genialne!
    a kolor sukienki na pewno sprawil ze nikt kolo Ciebie na ulicy nie przeszedł obojetnie, boska jestes :)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great dress, love the colour!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  28. czyli dla mnie już nie będzie skoro wziełaś ostatnią :( szkoda a już miałam chęć się wybrać i jej szukać heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jeszcze w maju, ale widziałam, że w wakacje były dostawy. Może jeszcze warto sprawdzić :)

      Usuń
  29. mam nadzieje, że dostanę coś podobnego w poznaniu, bo sukienka jest cudowna, a wybieram się na poszukiwania studniówkowej kreacji ;)mam nadzieje, że opaleniznę jeszcze trochę nadrobie ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz:) piękna sukienka i piękny kolor, aż chce się wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. (ania)*** Mam ją;) świetna jest:) idealna na wszystkie okazje naprawde śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie chcesz sprzedać?? Dobrze zapłacę :P
    Mój e-mail wiolx17@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. za to ta stylziacja BOSKA! Pięknie Ci w tej sukience i w tej opaleniźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. witam:) jaki to rozmiar sukienki jest?? mam taką samą w rozmiarze M i wydaje mi się że jest zbyt obcisłą na mnie? na początku ciężko mi było ją założyć i materiał troszkę porozciągałam w rękach :) U Ciebie idealnie leży bez żadnego skrępowania ruchów..:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja jest w rozmiarze 32 i leży idealnie :) ona misi dobrze przylegać, bo inaczej głupio wyglada taka bandażoea sukienka :)

    OdpowiedzUsuń