27 listopada 2011

fish

W moje ręce trafił kolejny sweterek, z którym nie mogę się rozstać. Tym razem skorzystałam z tego, że ubrania dla dzieci produkują coraz większe, bo jest on właśnie z działu dziecięcego. Co prawda, moja mama śmieje się, że wyglądam w nim jak ryba. Mnie jednak bardzo podoba się to błyszczenie.
Z nowości jest też pierścionek czaszka, który dostałam od chłopaka. Mam być zła i niestety często naprawdę jestem ;) Ostatnio jest to mój ulubiony dodatek z pudełka z biżuterią.









sweter - h&m
spodnie - lee
buty - ccc



60 komentarzy:

  1. fajny!! mierzyłam podobny w zarze i kurcze brzydko leżał...lece do H&M!!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale srebrny kolor Ci pasuje ;o cudownie wyglądasz w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. albo choć obrobiny słońca!;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z A J E B I S T A!! kurtka!!!!!!!! dlaczego tak mało zdjęć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. skarb ten sweter, kurczę ;p

    ja przetestowałam chyba wszystkie dostępne w rossmanie, ale jakoś nie działały na mnie, więc na długi okres się zraziłam ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. też się nad tym sweterkiem zastanawiałam :D
    ale wyglądasz w nim cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobasz w tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh BOSKI jest ten sweterek !!...chyba również skorzystam z dziecięcego działu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Evil is just LIVE spelled backwards"
    pięknie rybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ryba czy i nie, nieważne, boski sweter:) i kurtka też:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale Ci sie nie dziwie kochana, że nie możesz się rozstać z tym sweterkiem, jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak rozumiem, ale i tak uważam że masz świetna kurtkę i strasznie Ci zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boooski sweter, zazdroszczę ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!! Sweterek jest totalny!!! W ogole bym nie powiedziala, ze z dzialu dzieciecego. Super :)
    Ryba od razu.. syrena ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaa! Poluję na ten sweter od dłuższego czasu, chyba muszę wybrać się do h&m :) Boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej, nie będę oryginalna pisząc, że ukradłabym Ci ten sweter! :) Kurtkę już chwaliłam, świetnie się prezentujesz, jak zwykle.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny sweterek i pierscionek z czachą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sweter, kurtka, biżuteria... wszystko, wszystko mi się podoba!!!


    dawno nie trafiłam na tak dobrą stylizację, gratuluję!

    Pozdrawiam,
    NESSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek jest świetny ;) ja się po niego spóźniłam, ponieważ została ostatnia sztuka w rozmiarze 12 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest po prostu genialny, świetna stylizacja !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej jak syrenka a nie jak ryba ;) Sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome!
    Zapraszam do licytacji na moich aukcjach:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  23. I właśnie to jest najfajniejsze! Dział dziecięcy jest cudem dla tych, którzy noszą mały rozmiar, też często znajduję tam dość ciekawe rzeczy. W h&m przymierzałam podobny sweter, ale tak jak mówisz, nie leżał za dobrze, a perspektywa wydania 130 zł na coś, co dobrze wygląda tylko na wieszaku, jest nieciekawa :) A ile zapłaciłaś za ten sweterek? naprawdę wygląda nieziemsko, nie to, co te worki na dziale damskim ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena zachęcająca, sweterek boski.. nie widzę przeszkód, muszę jak najszybciej znaleźć się w h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie w nim wygladasz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. sweter naprawdę jest świetny

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam za dużo, ale przy każdej okazji łapię co mogę.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja! Ale genialny sweter! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja! masz super wyczucie stylu, niezwykle oryginalne, dodaje do obserwowanych i zachęcam do obserwowania mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  31. sweter świetny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widziałam takie u mnie, w niemieckim h&m, ale jakieś właśnie duże romiary.. ja tam jaram się Twoją kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie nie, ten był na normalnym dziale :) ale różnił się od Twojego tym, że był chyba nieco mniej metaliczny, a bardziej poprostu srebrny

    OdpowiedzUsuń
  34. What amazing photos!
    Love your outfit so much and you´re really beautiful!
    I´ll be really very happy if we follow each others, what do you think?:)
    Kisses
    www.life-is-a-change.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ohh like the ring and sweater!lovely blog too..
    check out mine..kiss from Milan
    Patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny masz ten sweterek-zazdroszczę!Kurteczka(prawdziwa perełka)już kiedyś wychwalana przeze mnie zachwyca mnie nadal!:)Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki! Ty też wyglądasz super! Swietny sweter i chcę taką kurtkę!!! Skąd kurtka?? :)


    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny sweterek :)
    wspaniale lśni ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna z Ciebie rybka w tym sweterku;) naprawde nie wierze ze dorwalas go w dzieciecym.staram sie cos dodawac,ale wiesz jaki mam z tym problem.wpadaj czesciej do wawy!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie błyszczysz się jak ryba :D Ale słodko w nim wyglądasz :) Outfit na 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oooraaany to dziecięcy!? biegnę do h&m! jest cudowny-chyba nawet ładniejszy niż z działu damskiego.kurtka również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek jest wspaniały! Zazdroszczę chłopaka z tak świetnym gustem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie za to uwielbiam dziecięcy dział- to samo co na damskim, ale dużo tańsze i czasem nawet ładniejsze :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale ślicznie wyglądasz w tych okularach! Zazdroszczę każdej osobie, której one pasują, bo na mnie wyglądają wybitnie źle, a bardzo mi się przy tym podobają ;<

    Uwielbiam sweterek i pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  45. faktycznie jak ryba :D ale ja też lubię błyszczenie. sweterek z H&M? czaiłam się na ten z działu dziecięcego od samego początku, ale gdy przyszło co do czego to jednak wybrałam z DIVIDED :) cena ta sama, o dziwo, ale dużo przyjemniejszy był ten z DIVIDED.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojjj jak Ci zazdroszczę tej kurtki:) a sweter rewelacyjny, a pozatym świentny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  47. no prześwietny sweterek!:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsze zdjęcie z tej sesji nie pojawiło się jeszcze w Vogue? ;)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Boski sweterek :) Nieziemsko wyglądasz!

    Basia.

    OdpowiedzUsuń