25 października 2011

gray

Nadszedł czas nadprogramowego optymizmu z którym jedynie przejściowo przeplatają się chwile smutne i przygnębiające. Chciałoby się zrobić wszystko na raz, a z racji, że to niemożliwe, w rezultacie nie robi się nic. Znacie to? Taka zależność dopada mnie ostatnio zbyt często i tak naprawdę wcale mi to nie przeszkadza. Ze wszystkich sił staram się, żeby moje samopoczucie wyszło na zero, a jeszcze lepiej na plus. Życzcie mi powodzenia.
Co do zestawu, to mam wam do pokazania nowy sweterek. Jedyny jak dotąd, w którym wyglądam korzystnie. Mogłabym w nim chodzić codziennie... Bardzo podoba mi się połączenie takiego swetra z czymś bardziej eleganckim. W tym przypadku miał to być naszyjnik, może odrobinkę fryzura z makijażem. Myślę, że jest dobrze :)









sweter - kappahl
spodnie - lee
botki - f&f
torba - river island



65 komentarzy:

  1. śliczny secik, sweterek mi się bardzo podoba ;) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierścionki są świetnie. Cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie;ładnie ;-);i ślicznie Ci w tym koczku ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Blondynki w czerwonych ustach wyglądają pro! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest świetna i Twój makijaż - cudownie wyglądasz !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, sweter mnie urzekł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;D szkoda że ja tak ślicznie nie wyglądam jak pomaluje sobie usta na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter świetny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Optymizm, smutek...:) Czyżbyś była zakochana?:):):)
    Świetny zestaw, jak najbardziej trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter strasznie mi się podoba, lubię takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenie czerwonych paznokci i szminki! Sweter jest przepiekny, cudownie w nim wyglądasz, no i buty rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, znam to i również dopada mnie to często...
    sweterek bardzo mi się podoba!

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Ala Janosz ;)
    nie lubię takich obszernych swetrów, ale reszta stylizacji podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, bardzo mi sie podoba! szczegolnie zlote dodatki!
    Ja tez popadalam w takie stany, jednak od kad mam córeczkę, wykorzystuję każdy moment gdy śpi. Więc od 6 tygodni nie mam czasu na "nicnierobienie" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny, na pewno cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your bag is gorgeous! Love your blog. <3


    jgstylekitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, w jakiej cenie był ten sweterek? Pytam bo bardzo mi się spodobał ;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tam, to tylko dojazd, możesz u mnie zanocować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. BOSKI sweterek !!!!!!!!! Też chcę !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. great look!
    cool!!!


    xoxo from rome
    K:
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś podobna do Anny Paquin :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj tam oj tam, kochasz go i już!!:D tęsknisz, kochasz, pożądasz, wszystko!:D
    zapraszam do zakupu na e-torebka, hihi:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy: Sweterek kupiłam za niecałe 90 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek jest cudny i wyglądasz w nim bardzooooooo korzystnie:):* I ta Twoja cudna torebucha,której Ci bardzo zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahh jakie piekny sweterek!! dzis biegne do kappahl;-)))) wogole cudownie dobralas bizuterie i jej kolorystyke!

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny sweterek i ślicznie wyglądasz w tej fryzurce ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. cute outfit, that red lipstick makes the outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czerwień na ustach, pięknie komponuje się z szarością swetra. Uwielbiam te połączenie.;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. sweterk z peenością jest baaaaaaaaardzo ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka świetna!! a sweterek extra..uwielbiam te warkoczowe wzory
    Pozdrawiam!!

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Prosto, schludnie i po mojemu, torba - megaaaa, świetna i motyw i wielkość, swoją drogą, jest chyba większa od Ciebie chudzinko.:):*

    OdpowiedzUsuń
  33. znamy to, znamy :p
    pięknie wyglądasz, zajebista torba!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog. Zapraszam od mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne swetrzysko! ma piękny wzór i na pewno jest ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  36. So casual, but such a great use of the red colour accents! Love it.

    xxT
    Le Fanciulle

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie ciepłe swetry, a fryzurka genialna

    pozdrawiam
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny jest ten sweterek i fajnie go połączyłaś :)
    Można wiedzieć ile kosztował ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. your so gorgeous and beautiful!!! simple outfit but you made it so lovely... love your nail color, gray top and your bag!!! enjoyed your blog, following you now, hope you could visit my blog too.. kissess!!!!


    http://voguelyvan.blogspot.com

    ENTER MY INTERNATIONAL GIVEAWAY! WIN A SATCHEL AND FABULOUS ACCESSORIES! HERE’S THE LINK–> http://voguelyvan.blogspot.com/2011/09/september-october-international.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny masz styl !! ogolem super sie prezentujesz :) Ja dopiero zaczynam więc Zapraszam do MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek naprawde wyglada bosko lubie takie swetrzyska zima. Mysle ze ladnie w nim wygladasz. A makijaz jest bardzo kobiecy.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz rewelacyjnie, sweter i buty świetne;p

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz mega mega mega! sweter i torebka świetnaaaa!jaram sie


    alix

    OdpowiedzUsuń