4 lipca 2011

melonik 2

Otóż melonik był moim obiektem pożądania bardzo długo. Znalezienie takiego, który by mi pasował też nie było proste. Melonik leży w szafie dobrych kilka miesięcy i rzadko kiedy mam okazje go założyć. Do kurtki zimowej nie pasuje, na upały też nie bardzo. Korzystając z okazji, że była pogoda dość przystępna jak na takie nakrycie głowy, znów mogłam się w nim pokazać. Zalety: jest po prostu śliczny i efektowny. Wady: nie wygodnie jest zakładać do niego okulary, a ja przy odrobinie światła dziennego ślepnę bez okularów przeciwsłonecznych. Najlepiej byłoby go nosić w bardzo pochmurne dni. 




















sukienka - f&f
pasek - mango
torba - h&m
melonik - allegro
bransoletka - top shop

45 komentarzy:

  1. jestem bardzo na tak! nie lubię długich sukienek, ale Ty wyglądasz super + świetna bransoletka!

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko dobrane,bardzo mi się podoba !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką maksi! melonik jest świetny tak samo jak i złota bransoleta! <3

    Zapraszam do mnie:)
    http://movesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoleta jest genialna.

    Do torby się trochę śliniłam w sklepie, ale za krótki pasek miała niestety :( Szkoda, bo śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, fajnie :)
    p.s mam ta torbę z HM tylko black :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. biżuteria genialna!

    http://jeilliebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zestawy!! czarne maxi sukienki ubóstwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam już kupować tą torbę , ale stwierdziłam , że za dużo ich jest. Nie lubie mieć tak powtarzalnych rzeczy. A poza tym suwaki praktycznie w każdej były zepsute. Tak że tyle mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat z moją torbą było wszystko ok :) w dodatku 40 zł to śmiech a nie pieniądze, nawet jak będzie mi służyć tylko jeden sezon to się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny jest ten melonik, uroczo w nim wyglądasz:D
    Zapraszam Cię na dalszą odsłonę mojego poprzedniego posta:))

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo melonik... ;pp dawno juz go nie widziałam, przypomniałaś mi, że też go chcę hehe
    fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz perfekcyjnie, melonik jest uroczy :) zainspirowałaś mnie, dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. każdy element tego zestawu świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny ten melonik, wygląda świetnie z cała stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak już pisałam na stylio - jest klimat!
    długie sukienki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, a melonik przecudowny!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie tu wyglądasz! wszystko razem pasuje i zazdroszczę, że tak mega pasują do Ciebie takie kiecki :) aż zastanawiam się, jak ja bym w takiej wyglądała przy moim 1,60 wzrostu.. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiam jak ja bym wyglądała, ale raczej jeste za niska do takich sukienek aczkolwiek stylizacja i dodatki wszystko do siebie świetnie pasuje :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. w takim razie przekonałaś mnie! wyruszam na poszukiwania takiej sukienki :)

    www.ed-edd-eddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde? Nie widzać tego na zdjęciach :) Ja zaledwie 160cm

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ty wyglądasz! Pięknie!

    gratuluje Day Best:)

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bransoleta to istne cudo!

    Tez choruje na taki kapelutek już od jakiegoś czasu, ale zwlekam z kupnem, bo boję się, że przeleży w szafie nieuzywany...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wytwornie :)

    http://www.youtube.com/watch?v=lyr5p69PBlI

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz, zdecydowanie dobrym zakupem był ten melonik :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe połączenie sukienki i etno dodatków, podoba mi się! zajrzyj do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądasz :) Podoba mi się Twój pudrowy paseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie!:)
    masz świetny styl i wyczucie, dodją do obserwownaych:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, wszędzie ostatnio szukałem melonika. O allegro zapomniałem ;(

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. masz idealną figure do maxi, ostanio przekonuje sie do nich chodz mam problem z małym tyłkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piekna sukienka,wogle według mnie ten zestaw jest strzałem w dziesiątkę!i do tego ten melonik,zwieńczeniem zestawu!mistrzostwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczna stylizacja!:)
    odrobina elegancji z nutką stylu luzackiego!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe detale :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super outfit!! Bardzo lubie sukienke i branzoletke :)

    zapraszam: http://la-fille-porcelaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz ! kapelusz dodaje mnóstwa uroku :) Mam trochę dziwne pytanie.. mogłabyś powiedzieć, jak długa jest Twoja bransoletka ? ;) W okolicy nie spotkałam się z żadną podobną, zostają mi zakupy online a 8 czy 10 cm wydaje mi się być dość sporo :) Twoja wygląda idealnie

    OdpowiedzUsuń
  36. gdybyś chciała odsprzedac melonik :*
    to odezwij sie ladyelyon@interia.pl

    OdpowiedzUsuń